Web Analytics Made Easy - StatCounter
Download Center - 44

Download Center - 44

تبلیغات

 

 
ساعت LED ضد آب طرح اپل واچ (سری 3)
دارای بند سلیکونی جدا شونده با قفل پینی
ارائه در انواع رنگ ها
کاملا ضد آب
جعبه کادویی شیک و زیبا
جهت مشاهده توضیحات بیشتر در مورد محصول اینجا  کلیک کنید.

 

قیمت : 119000 تومان

پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 10 Build 1.10.1.151
تعداد بازديد : 97

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

divx plus پخش ، تبدیل و کدک DivX با نرم افزار DivX Plus 10 Build 1.10.1.151

 

 

فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013
تعداد بازديد : 90

 

Beware the Batman WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت های ششم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Beware the Batman cover دانلود فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013

 

نام انیمیشن: Beware the Batman

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۳۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Beware the Batman (به فارسی: از بتمن دوری کن) یک سریال تلویزیونی انیمیشن-کامپیوتری امریکایی می باشد که بر اساس کتاب های کمیک DC درباره ی ابرقهرمان داستان ها بتمن، ساخته شده است. این انیمیشن سریالی به جای سری قبلی این انیمیشن با نام بتمن: جسور و شجاع پخش می شود. سازنده ی این انیمیشن کمپانی نام آشنای برادران وارنر بوده و …

تغییر اندازه و فرمت همزمان عکس ها Light Image Resizer 4.4.4.0
تعداد بازديد : 103

 

Light Image Resizer نرم افزاری بسیار کاربردی جهت تغییر اندازه عکس ها به صورت همزمان در کنار قابلیت تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک برای روی عکس ها می باشد. این نرم افزار کاربردی میتواند به صورت همزمان صدها عکس را تغییر اندازه دهید. یکی از مشکلاتی که کاربران در تغییر اندازه گروهی عکس ها دارند ، مسئله تناسب بین طول و عرض عکس ها و احیاناً متفاوت بودن اندازه طول و عرض در عکس ها می باشد. اما این نرم افزار به صورت هوشمند این مشکل را برطرف می نماید و به صورت هوشمند و متناسب نسبت به تغییر طول یا عرض اقدام می نماید. همچنین قابلیت تغییر اندازه درصدی عکس ها نیز تعبیه شده است. در زمینه تبدیل فرمت همزمان ، نرم افزار میتواند در حین تغییر اندازه به تغییر فرمت عکس ها اقدام کند. قرار دادن واترمارک نیز جهت حفظ کپی رایت عکس ها به صورت همزمان با تغییر اندازه و تغییر فرمت امکان پذیر خواهد بود. فرمت هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG, TIF, PDF, PSD, PCX, TGA نیز پشتیبانی شده اند.

 

Light Image Resizer تغییر اندازه و فرمت همزمان عکس ها Light Image Resizer 4.4.4.0

 

 

قدرتمندترین مبدل Wondershare Video Converter Ultimate 6.6.0.5
تعداد بازديد : 114

 

Wondershare Video Converter Ultimate نام آشنایی در دنیای نرم افزارهای مبدل فایل های مالتی مدیا (صوتی و ویدیویی) می باشد. این نرم افزار قدرتمند توانایی تبدیل تمامی فرمت های صوتی و ویدویی را به یکدیگر دارا می باشد و میتواند انواع مختلف آنها را با امکانات مختلف نظیر بریدن و چسباندن به یکدیگر و همچنین قطع کردن قسمت ها ناخواسته و… به یکدیگر تبدیل کند. در کنار این قابلیت نرم افزار میتواند فیلم های ۲بعدی را به ۳بعدی تبدیل کند و این یکی از قابلیت های مهم نرم افزار بشمار می رود. همچنین نرم افزار توانای ریپ کردن دی وی دی های ویدویی را نیز داراست و میتواند این دسته از ویدیویها را با تبدیل فرمت به ویدیوهای معمول برروی هارد دیسک شما کپی نماید تا نگهداری و پخش آنها آسان تر گردد. در ادامه این نرم افزار میتواند ویدیوهای شما را به متدهای مختلف برروی لوح های فشرده دی وی دی رایت نماید. برای قابلیت های جزئی تر نرم افزار به ادامه مطلب بروید. قابلیت های کلیدی نرم افزار به این شرح است: دانلود ویدیوهای انلاین از سایت هایی نظیر گوگل و یوتیوب و… ، تبدیل فرمت مخصوص دستگاه های مالتی مدیا نظیر دستگاه های اپل و گوشی های موبایل، پشتیبانی از ویدیوهای HD،  ذخیره ویدیوهای انلاین اینترنتی با متد ضبط مستقیم از روی صفحه، قرار دادن واترمارک دلخواه شما روی ویدیوها، چرخش ، بریدن ، چسباندن ، چند قسمت کردن ویدیوها ، تنظیم نور ، کنتراست و رزولوشن ویدیوها، استخراج صدا از فیلم ها و ذخیره آنها با فرمت صوتی و…

 

video converter ultimate قدرتمندترین مبدل Wondershare Video Converter Ultimate 6.6.0.5

 

 

پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K-Lite Codec Pack 10.0.0 Mega & Full
تعداد بازديد : 84

گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

KLite Mega Codec پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا K Lite Codec Pack 10.0.0 Mega & Full

 

 

بهینه سازی قدرتمند AVG PC TuneUp 2014 14.0.1001.147
تعداد بازديد : 104

شرکت AVG را همگان با نرم افزارهای امنیتی آن می شناسند ولی این شرکت از حدود یکسال پیش نرم افزاری را به نام AVG PC Tuneup Pro ارائه داده است که توانسته در مدت زمان کمی کاربران زیادی را به خود جلب کند. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی برای افزایش سرعت ویندوز ، رفع مشکلات ، محافظت و پایداری آن می باشد. در ابتدای این نرم افزار انجام فرایندهایی نظیر یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری ویندوز ، غیرفعال کردن نرم افزارهای مزاحم و بهینه سازی استارت آپ ویندوز را به حالت پایه ای برمیگرداند. سپس نرم افزار وظیفه حفظ پایداری را پذیرا می باشد. حذف فایل های زائد و بهینه سازی زنده و همچنین نگهداری از رجیستری در ادامه باعث پایداری ویندوز خواهد شد. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به طور اختصار به آنها اشاره شده است. Turbo Mode : غیرفعال کردن بیش از ۷۰ پروسه غیرضروری برای ارائه سرعتی بالا جهت انجام فرایندهای پرمصرف مثل انجام بازی Program Deactivator : غیرفعال کردن نرم افزارهایی که به صورت مخفیانه فعالیت دارند Startup Optimizer : غیرفعال کردن پروسه هایی که باعث کاهش سرعت استارت آپ ویندوز می شوند Startup Manager : مدیریت نرم افزارهایی که در هنگام استارت آپ فعال هستند Drive Defrag : یکپارچه سازی درایو ها Disk Doctor : شناسایی و رفع خطاهای مربوط به هارد دیسک و رفع بدسکتورها Registry Defrag : یکپارچه سازی رجیستری ویندوز Registry Cleaner : پاکسازی و تمیز کردن رجیستری ویندوز Shortcut Cleaner : حذف میانبرهای زائد روی دسکتاپ Disk Space Explorer : نمایش جزئیات کامل از فایل ها فولدرهای موجود در هارد دیسک Gain Disk Space : حذف فایل های اضافی و حجیم درون هارد دیسک Shredder : حذف فایل های مهم و محرمانه و شخصی بطوری قابل بازیابی نباشند Repair Wizard : رفع مشکلات معمول و ارائه بیش از ۲۰۰ پیشنهاد برای رفع آنها Uninstall Manager : حذف کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز Undelete : بازیابی فایل های حذف شده Process manager : نمایش نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا و مصرف Registry Editor : ویرایش رجیستری توسط کاربر و…

 

avg tune up بهینه سازی قدرتمند AVG PC TuneUp 2014 14.0.1001.147

 

 

بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 109

 

همه‌ی طرفداران بازی First Person Shooter با سری بازی‌های Call of Duty آشنایی کامل دارند. این بازی‌ها که سال‌هاست برای کامپیوتر و کنسول‌ها منتشر می‌شود یکی از محبوب‌ترین سری‌های FPS دنیا است. بازی Call of Duty: Strike Team نام عنوان جدید این سری است که برای iOS منتشر شده است و از بنیان همه چیز آن برای موبایل و تبلت برنامه ریزی شده است. شما در سال ۲۰۲۰ قرار دارید. درگیری بین کشورهای ابرقدرت بالا گرفته است. در یک حمله‌ی ناگهانی، امریکا خود را در جنگی با دشمنی نامشخص پیدا می‌کند. شما به عنوان فرمانده‌ی نیروهای ویژه در یک نبرد جهانی برای پیدا کردن این خرابکاران باید ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4S و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iOS 6.0 و بالاتر قابل اجرا است.

 

call of duty strike team بازی اکشن و محبوب Call of Duty: Strike Team   آیفون و آیپد

 

تصاویر و جزئیات جدید بخش چند نفره عنوان GTA V
تعداد بازديد : 107

تصاویر و جزئیات جدید بخش چند نفره عنوان GTA V

تصاویر و جزئیات جدید بخش چند نفره عنوان GTA V

سایت IGN طی پیش نمایشی که برای عنوان gta v بر روی سایت خود قرار داد تصاویر و اطلاعات جدیدی را از قسمت چند نفره این عنوان آشکار کرد که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب از تصاویر و جزئیات جدید جویا شوید.

 

همانطور که پیش تر بیان کردم سایت خبری تحلیلی بازیهای ویدوئی IGN طی پیش نمایشی که از عنوان gta v برروی سایت خود قرار داد جزئیات و تصاویر جدیدی از بخش چند نفره این بازی آشکار کرد.قسمت چند نفره بازی gta v در تاریخ ۱ اکتبر در دسترس قرار خواهد گرفت. نسخه اصلی بازی هم در ۱۷ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور برای پلتفرم ps3,xbox 360 روانه بازار می گردد.این جزئیات از این قرارند:

  • شما به راحتی با دوستانتان می توانید از فروشگاه سرقت کنید.
  • مسابقات آنلاین با قرار گرفتن یک علامت برروی نقشه موجب می شود که دوستانتان به شما بپیوندند.
  • شما می توانید چند نفره به همراه دوستانتان به سرقت هواپیما بپردازید و بر روی هر فرودگاهی دوست دارید فرود بیایید.
  • شما می توانید به صورت آنلاین گلف و تنیس بازی کنید.
  • شما می توانید دوستان خود را به خانه خود دعوت کنید.
  • صدها ماموریتهای آنلاین در ۱ اکتبر برای این بازی در دسترس قرار می گیرد.
  • شما به همراه دوستانتان می توانید فیلم تماشا کنید.
  • شما اگردر سرقتی پولی بدست آورده باشید و بمیرید پول را هم از دست می دهید ولی اگر در خودپرداز خود ذخیره کنید پول را از دست نخواهید داد.
  • برای ایجاد ماموریتها تنظیماتی وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده کنید.
  • شما اگر کلید Make It Rain را فشار دهید هنگامی که در یک باشگاه هستید دوستانتان تحت تاثیر شما قرار می گیرند.

در ادامه مطلب می توانید تصاویر جدید را مشاهده نمایید:

ادامه مطلب
نویسنده :
موضوع:
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت: 9:57

تصاویر جدید از عنوان محبوب GTA V منتشر شد+دمو
تعداد بازديد : 123

تصاویر جدید از عنوان محبوب GTA V منتشر شد

به تازگی راکستار تصاویری جدید از عنوان محبوب خود یعنی  GTA V منتشر کرده است.این بازی که یک عنوان Open the world میباشد قرار است در تاریخ 17 September 2013 برای کنسول های PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شود.هم اکنون شما عزیزان را به مشاهده ی این تصاویر بسیار زیبا در ادامه مطلب دعوت میکنم.

بازی اتومبیل رانی ۲K Drive 1.5 – آیفون و‌ آیپد
تعداد بازديد : 136

 

باز هم یک بازی اتومبیل‌رانی با کیفیت بالا اینبار از ۲K Sports برای iOS منتشر شد. این بازی که دارای ماشین‌های لایسنس شده و همچنین مکان‌های واقعی است، می‌تواند ساعت‌ها شما را محو گیم‌پلی جذاب و گرافیک بالای خود کند. شما با انجام دادن مراحل ستاره و سکه دریافت می‌کنید که با کمک آن‌ها می‌تواند ماشین‌های جدید بخرید یا ماشین‌هایتان را آپگرید کنید. جدای از گرافیک بسیار بالا و ماشین‌های واقعی، بازی قابلیت چندنفره نیز دارد که می‌توانید با کمک آن با دوستان خود و دیگران به بازی بپردازید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

2k drive بازی اتومبیل رانی 2K Drive 1.5   آیفون و‌ آیپد

 

بازی Far Cry 2 برای PS3 با لینک مستقیم
تعداد بازديد : 133

دانلود بازی Far Cry 2 برای PS3 با لینک مستقیم

دانلود رایگان بازی Far Cry 2 برای کنسول PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 - CFW 4.30 – CFW 4.46 |

*** برای اولین بار میان سایت های ایرانی ***

Far Cry 2 بازی فوق العاده زیبا و اکشن کمپانی مطرح Ubisoft می باشد که برای کنسول PlayStation 3 در شبکه PSN منتشر شده است ، بازی با گرافیک خیره کننده و داستانی بسیار مهیج و سرگرم کننده و متفاوت تر از همیشه شما را به قلب زیباترین و در عین حال خطرناک ترین مناطق افریقا می برد ، به گفته منتقدان تجربه ای که بازی Far Cry 2 به بازیکنان و علاقمندان بازی های رایانه ای می دهد، بی مانند است و هرگز تکرار نشده است !موتور قدرتمند و بی نظیر Dunia Engine انحصارا توسط تیم حرفه ای Ubisoft برای Far Cry 2 طراحی و خلق شده که با ایجاد صحنه های بسیار طبیعی و پویا و محیطی قابل تخریب همچون دنیای واقعی این بازی را بی رقیب تر از هم رده هایش کرده است !Far Cry 2 بلافاصله پس از انتشار باز هم سرو صدای بسیاری به پا کرد و نظر تمامی منتقدان معطوف به این بازی زیبای اکشن شد و توانست از اکثریت مجلات و وبسایتهای نقد بازی دنیا نمره فوق عالی و نمرات ۹۵% را دریافت کند که موفقیت بسیار بزرگی به شمار می رود ، بازی Far Cry 2 PS3 را می توانید به صورت رایگان در ادامه مطلب دانلود نمایید

ویژگی ها:
– موتور بسیار قدرتمند DUNIA ENGINE که توسط تیم Ubisoft Montreal انخصارا برای بازی بزرگ Far Cry 2 طراحی و ساخته شده است و طبیعیترین و واقعی ترین محیط را یک بازی رایانه ای ارائه می کند . همراه با جلوه های ویژه خیره کننده،  گردش طبیعی شب و روز در بازی، سیستم موزیک و آهنگ دینامیک بازی هوش مصنوعی کاملا پویا و از پیش تعیین نشده دشمنان و بسیاری موارد دیگر ….
– سیستم روایی بسیار زیبا و Real-Time بازی ،سیستم ترمیم قوا و Auto Healing، .
– بازی نسبتا دشوار که شما به تنهایی در برابر انسنانهایی قرار میگیرید که جان هزاران انسان را تهدید می کنند.
– تعدد سلاح های مخرب و قدرتمند و لذت یک شلیک عالی به هدف که به خوبی به بازیکن منتل می شود .
– تغییر فیلم نامه بازی و عدم وجود هیولاها در این نسخه که به هرچه طبیعیتر شدن بازی کمک کرده است .
– دنیای بی انتهای بازی که به شما امکان گشت و گذار در بیش از ۵۰ کیلومتر مربع از محیط بسیار عظیم و زیبا طراحی شده بازی را طی این بازی مهیج می دهد .
– استفاده از وسایل متعدد نقلیه که امکان رانندگی با اتومبیل های سبک و سنگین مختلف، خلبانی کردن و راندن قایق و … را می دهد .
و …….

مرورگر اینترنت Star Browser 1.3 – سیمبین S^3 Anna Belle
تعداد بازديد : 106

 

نرم‌افزار Star Browser یک مرورگر اینترنتی برای گوشی‌های سیمبین است. این مرورگر که دارای قابلیت‌های استانداردی همچون قابلیت بوکمارک، صفحه خانه‌ی دلخواه، تنظیمات به‌اشتراک‌گذاری، تنظیمات کاربری گسترده، جعبه جستجوی با امکان انتخاب بین ۵ موتور جستجوگر، مرور صفحات به‌صورت تمام‌صحفه و… می‌باشد. همچنین می‌توانید ظاهر برنامه را نیز به رنگ دلخواه خود تغییر دهید.

 

star browser symbian مرورگر اینترنت Star Browser 1.3   سیمبین S^3 Anna Belle

 

مجموعه عکس شاتر استوک ShutterStock 2013
تعداد بازديد : 135

http://mihandownload.com/pic13/saeed/ShutterStock.jpg

دانلود رایگان کامل ترین و عظیم ترین مجموعه تصاویر با کیفیت بسیار بالا متعلق به سايت شاتر استوک امریکا در 60 دي وي دي اورجینال 2013 گيگابايت شامل تصاویر photographs, illustrations, vectors و ... از لینک مستقیم برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی
|پست آپدیت شد بخش سوم از دیویدی اول|
|دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود|
|برای اولین بار در سراسر جهان ؛ دارای آپدیت هفتگی|

|این مجموعه در سایتهای ایرانی به قیمت 8000000 تومان به فروش می رسد!!|

در اين پست وب سايت ميهن دانلود مجموعه اي فوق العاده ارزشمند را با عنوان ShutterStock برايتان آماده کرده ايم. اگر شما يک گرافيست يا يک عکاس حرفه اي هستید حتمآ سايت معروف shutterstock.com را مي شناسيد چرا که براي انجام کارهاي گرافيکي خود به عکس ها و طرح هاي آماده اين سايت نيازمنديد.
این آرشیو در برخی  پاسارژهای کامپیوتری تهران با قیمت 8 میلیونی به فروش میرسد !
این مجموعه شامل جدیدترین تصاویر وب سایت شاتر اسوک نیز میباشد و  این مجموعه در برخی فروشگاه های ایرانی با تغییراتی به فروش میرد که اکثر آن ها برای آپدیت های 2008 سایت شاتر استوک میباشد ! اگر قصد خرید این مجموعه را دارید فریب شعار های تبلیغاتی برخی وب سایت های زرد را نخورید !
 ویژگی های این مجموعه :
تمامی عکس های با کیفیت 300 الی 400 dpi
سایز تصاویر از 25 سانتیمتر تا 100 سانتیمتر
تمامی وکتورها قابل ویرایش و قابل چاپ با ابعاد نامحدود
حجم تصاویر Jpg از 3 مگابایت تا 25 مگابایت با کیفیت فوق العاده جدیدترین و کاملترین کلکسیون تصاویر حرفه ای در دنیا ویژه ی حرفه ای‌ها 70 هزار تصویر jpg و Eps
کلیکسیون نهایی بزرگترین تولید کننده عکس در آمریکا
جدیدترین و کامل ترین کلیکسیون تصاویر حرفه ای و برداری ، وکتور در دنیا
قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ بدون افت کیفیت
دسترسی سریع به تصاویر مورد نظر
لذت انتخاب از بین تصاویر بسیار زیبا
به همراه فهرست و گروه بندی
قابلیت استفاده در تمامی نرم افزار های گرافیکی
photoshop-corelDAW-IIIUSTRATOR
ویژه گرافیست ها ، طراحان وب سایت ، طراحان مالتی مدیا

برای دانلود و خواندن امکانات این آرشیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

آنتی ویروس رایگان و قدرتمند AVG Free Edition 2014.0.4117
تعداد بازديد : 122

 

AVG Free Edition آنتی ویروسی رایگان ولی کامل است که با نصب یک فایروال قدرتمند (آن هم میتواند رایگان باشد) شما امنیت کاملتان را کاملا رایگان و بدون نیاز به انجام هیچگونه کرک و نقض کپی رایت حفظ کرده اید. AVG Free Edition شامل آنتی ویروس قدرتمند که بر روی نسخه های تجاری شرکت AVG وجود دارند به همراه antispyware قدرتمند می باشد. نسخه رایگان یعنی AVG Free Edition دقیقا همان موتور نسخه های تجاری را داراست و تنها تفاوت مجهز نبودن به فایروال است و قابلیت های جزئی که نبود آنها تاثیر آنچنانی بر روی امنیت کاربر نخواهد داشت و با نصب نرم افزارهای رایگان دیگر نیز قابل تامین است ، می باشد. این نرم افزار با شناسایی زنده و لحظه ای ویروس ها و تروجان ها و جاسوس افزارها امنیت کاربر را تامین خواهد کرد. همچنین مراقبت از صفحات مرور شده در دنیای اینترنت را نیز برعهده میگیرد تا از این طریق ویروس ها وارد کامپیوتر کاربر نشوند. امیدواریم با نصب این آنتی ویروس رایگان در کنار یک فایروال رایگان ، ضمن احترام با قانون کپی رایت امنیت بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

AVG Free Edition آنتی ویروس رایگان و قدرتمند AVG Free Edition 2014.0.4117

 

 

مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.73
تعداد بازديد : 98

 

 

 

 

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر محبوب و سریع Opera Web Browser 16.0.1196.73

 

 

دوبله فارسی انیمیشن غارنشینان – The Croods 2013
تعداد بازديد : 112

 

 

 

 

 

The Croods WebRip R6 (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت WebRip R6 720p می باشد|

|نسخه نهایی دوبله گلوری انیمیشن، بدون حذفیات و با اصلاحات نهایی به پست اضافه شد|

 

The Croods cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن غارنشینان – The Croods 2013

 

نام انیمیشن: The Croods – غارنشینان

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۰۶ مگابایت

کیفیت: WebRip R6 720p (کیفیت پایین)

IMDB

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: در انیمیشن کرودز، انسانهای ماقبل تاریخ برای شناخت محیط خود و پیدا کردن محلی مناسب برای زندگی به ناکجا آباد سفر می کنند، اما در این سفر با خطراتی همچون حیوانات درنده و محیط های ناشناخته مواجه می شوند و …

 

بهینه سازی قدرتمند عکس ها Ashampoo Photo Optimizer 5.5.0.5
تعداد بازديد : 76

 

 

 

 

Ashampoo Photo Optimizer نرم افزاری کامل و قدرتمند برای بهینه سازی و بهبود کیفیت عکس ها و روتوش تصاویر می باشد. این نرم افزار هرانچه کاربران برای ویرایش عکس هایشان لازم دارند از جمله بهبود کیفیت عکس ها ، تنظیم رنگ ، رفع قرمزی چشم ، اضافه کردن انواع افکت ها ، تبدیل فرمت و قرار دادن واترمارک را انجام میدهد. قابلیت مهم Ashampoo Photo Optimizer بهینه سازی عکس یا عکس ها با یک کلیک است به طوری که خود نرم افزار با انجام بهینه سازی های هوشمند روی عکس شما ، میتواند مشکلات آنها از قبیل قرمزی چشم و تنظیم نبودن رنگ ها را رفع کند. تعمیر عکس های قدیمی ، mirror کردن عکس ها و تنظیمات جزئی دیگری مانند کنتراست ، سایز عکس ، چرخش و… از جمله توانایی های این نرم افزار قدرتمند می باشد. قابلیت مهم دیگری که شاید در هیچ نرم افزار مشابه وجود ندارد ، امکان تهیه بک آپ از عکس یا عکس های در حال ویرایش می باشد. به هرحال ممکن است در تغییری صورت گیرد که خوشایند نباشد و نیاز به برگشت به حالت اولیه وجود داشته باشد که این نرم افزار میتواند این فرایند را انجام دهد. 

 

ashampoo photo optimizer بهینه سازی قدرتمند عکس ها Ashampoo Photo Optimizer 5.5.0.5

 

 

فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا Top Gear US Season 4 2013
تعداد بازديد : 173

 

 

 

 

 

Top Gear US Season 4 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت اول در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Top Gear US Season 4 cover دانلود فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا Top Gear US Season 4 2013

 

نام مستند:  Top Gear US Season 4 – فصل چهارم مستند تخت گاز امریکا

سال انتشار: ۲۰۱۳
زبان: انگلیسی
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۴ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۷ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی تخت گاز امریکا (Top Gear US) نام مجموعه ای می باشد که در کشور امریکا اجرا می شود و با برنامه اصلی این مجموعه تلویزیونی متفاوت است. در هر قسمت از این برنامه به بررسی جدیدترین ماشین های روز دنیا پرداخته می شود و اطلاعات و آزمایشات کاملی از ماشین ها ارائه می گردد. هم اکنون فصل سوم این مجموعه شروع به پخش شده است و همزمان با پخش هر قسمت ، در این پست شما می توانید آن ها را دریافت نمایید.

 

دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار – Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012
تعداد بازديد : 107

 

 

 

 

Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness WebRip (2012) Mkv

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی Webrip HD 720p می باشد|

|مجموعه دوازدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

panda persian دانلود دوبله فارسی سریال پاندای کونگ فو کار   Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness 2012

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness – سریال کارتونی پاندای کونگ فو کار

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۵۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: انیمیشن جذاب ، دیدنی و خنده دار کونگ فو پاندا برای همگی آشنا و شنیده شده است ! ولی این بار با پو باشید ! در سریالی کارتونی با نام "افسانه های شگفت انگیز" که روایتگر ماجراهای زندگی پو در هنگام تمرین ، حفاظت ، جنگیدن ، آموزش دادن ، آموزش دیدن ، صحبت کردن و … می باشد. تا جایی که او به عنوان فرمانده سرزمین صلح برگزیده می شود . حال او در خانه ای به همراه پنج جنگجوی آتشین زندگی می کند و حالا پو وظایفی جدیدی دارد ! وظایفی که با برگزیده شدن او به عنوان جنگجوی اژدها به او واگذار شده است و …

دوبله فارسی انیمیشن من شرور ۲ – Despicable Me 2 2013
تعداد بازديد : 423

 

 

 

 

 

Despicable Me 2 TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 

Despicable me 2 dvd cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای)

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

 

بازی اندروید و فکری The Room v1.03
تعداد بازديد : 145

 

 

 

بازی اندروید The Room یکی از بهترین بازی های سیستم عامل IOS می باشد که اکنون برای اندروید منتشر شده است. بازی دارای محیط فوق العاده ترسناک و رمز آلود می باشد که شما را با چالش های مختلف روبرو می کند. شما در خانه ای هستید که یک اتاق مرموز در آن وجود دارد که اتفاقات عجیبی در آن رخ می دهد. این اتاق ظاهرا نمیخواد شما در خانه امنیت داشته باشید. زمانی که شما وارد اتاق می شوید دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد باید به اتاق اعتماد کنید و سرنوشت خود را به دستان او بسپارید. در این راه اتفاقات عجیبی رخ خواهد داد. جهت دانلود این بازی اندروید زیبا و مشاهده تصاویر بیشتر محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

The-Room-v1.03

 

پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 7.0
تعداد بازديد : 115

 

 

 

 

myTV نرم افزاری توانمند، جالب و بسیار کوچک است که به وسیله ی آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را با کیفیت‌های گوناگون و سرعت بسیار مناسب و به صورت آنلاین از اینترنت دانلود نمایید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های دیجیتال، شبکه‌های استانی، پخش زنده اماکن مقدس و زیارتی ، شبکه‌های رادیویی سراسری، شبکه‌های رادیویی استانی، پادکست‌های متنوع، جدول زمان‌بندی پخش برنامه‌های صدا و سیما و… از ویژگی‌های برتر نرم افزار فارسی myTV می باشند.

 

myTV پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌ فارسی با myTV 7.0

 

آپدیت های ۱ تا ۳ و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack
تعداد بازديد : 136

 

 

 

آپدیتی که هم اکنون در این پست قرار داده شده، شامل آپدیت هایی که در ۳۰ آگوست عرضه شد که فیکس های زیادی را به همراه داشته و باگ های آپدیت های پیشین را برطرف می کند. هم ی چنین DLC های بازی که تا به امروز عرضه شده اند در این پکیج قرار داده شده اند. برای مشاهده ی لیست آپدیت ها و DLC ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack-RELOADED

 

Saints row IV pc cover small دانلود آپدیت های 1 تا 3 و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack

 

نرم افزار عکاسی حرفه ای آندروید ProCapture – camera + panorama v1.6.3 build 57
تعداد بازديد : 108

 

 

 

با استفاده از نرم افزار عکاسی آندروید ProCapture می توانید همانند حرفه ای ها اقدام به گرفتن عکس های مختلف و نیز تصاویر پانوراما نمایید . این اپلیکیشن با در اختیار داشتن قابلیت های پیشرفته عکاسی ، حسی نو را هنگام کار با دوربین اندروید برایتان به وجود خواهد آورد . از جمله حالت های موجود در این اپلیکیشن می توان به عکاسی با تایمر ، عکاسی سریع ، کاهش دهنده نویز ، وایدشات و پانوراما اشاره نمود . هر یک از حالات گفته شده خود دارای ویژگی های مختلفی می باشند . به طور مثال در پانوراما شما می توانید ۱۲ عکس با کیفیت بالا را به یکدیگر لینک کرده و نمایی ۳۶۰ درجه با قابلیت زوم بالا برای خود ایجاد کنید. جهت دانلود این نرم افزار آندروید به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

 

ProCapture

 

 

لایو والپیپر اندروید متحرک ۳D Parallax Background v1.7
تعداد بازديد : 101

 

 

 

والپیپر ۳D Parallax Background متحرک بسیار زیبا با لایو والپیپر های دیگر فرق های زیادی دارد . شما با این والپیپر متحرک می توانید به پس زمینه ی خود عمق بدهید .
یکی از تفاوت های عمده ی این لایو والپیپر عکس العمل آن نسبت به حرکات مختلف مانند تکان دادن گوشی و لمس کردن آن می باشد که حس بی نظیری برای شما فراهم کند . این لایو والپیپر دقیقا در iOS 7 قرار گرفته است . این لایو والپیپر دارای تنظیمات مختلفی است که خودتان می توانید به سلیقه ی خود تنظیمشان کنید . برای دانلود و تصاویر بیشتری از محیط والپیپر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

3D-Parallax-Background

 

بازی فوتبال امریکایی Madden NFL 25 by EA SPORTS – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 123

 

 

 

اگر علاقه‌مند به فوتبال امریکایی هستید پس باید با بازی Madden NFL که بر روی کنسول‌ها و کامپیوتر شهرت زیادی دارد آشنایی داشته باشید. نسخه‌ی iOS این بازی نیز با همان جذابیت‌ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر شده است که مثل همیشه تیم‌ها و بازیکنان در بازی به‌صورت کامل و صحیح قرار دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

madden nfl 25 بازی فوتبال امریکایی Madden NFL 25 by EA SPORTS   آیفون و آیپد

 

پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2.0.8
تعداد بازديد : 112

 

 

 

VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر  DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم. این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

 

vlc media player پلیر قدرتمند مالتی مدیا VLC media player 2.0.8

 

 

پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0
تعداد بازديد : 166

 

 

 

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۶٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0

 

بازی Outlast برای PC
تعداد بازديد : 194

 

 

 

این بازی همواره سعی دارد با نمایش موجوداتی مخوف و ترسناک و تاریکی و صداگذاری قوی ترس را برای بازیباز ها معنا کند. البته از آن جا که هشت نفر از اعضای استودیو بازی سازی کم سابقه ی Red Barrels از شعبه ی مونترآل یوبی سافت به این استودیو ملحق شده اند، شاید تا حدودی بتوان حساسیت این استودیو بر روی بازی اش را تضمین کرد. گیمر هایی که خیلی سریع ب و حرفه ای باشند،چیزی در حدود ۵ ساعت وقت نیاز دارند تا بازی به اتمام برسد.ولی مسائلی همچون سلامتی و یا اینکه مدت زمانی که شما از دشمنان پنهان شده اید این زمان را افزایش می دهد. با توجه به این که این بازی در سبک ترسناک در حال ساخت است با این که پنج ساعت بسیار کم است ولی ممکن است کافی باشد.

Outlast PC-WaLMaRT

 

Outlast pc cover دانلود بازی Outlast برای PC

 

بازی Castle of Illusion برای PC
تعداد بازديد : 91

 

 

 

 

نسخه اصلی Castle of Illusion جزء بازی های کلاسیک و بسیار سرگرم کننده و خوب Sega بوده است. بازسازی Castle of Illusion برای Mickey Mouse یک بازی بزرگ را برای نسل جدید ارائه می دهد. Mickey این بار به صورت فانتزی برگشته است. اگر شما نسخه اصلی Castle of Illusion را بازی کرده باشید، شما متوجه می شوید که بسیاری از المان های مهم بازی که کمک زیادی به پیشرفت بازی در زمان عرضه نسخه اصلی کرده بود نیز در این بازسازی وجود دارد. سازنده ریمیک بازی شعبه Sega استرالیا است. Castle of Illusion در تابستان عرضه خواهد شد. بازی علاوه بر ریمیک از قابلیت های جدید در گیم پلی و گرافیک بصری خوب بهره می برد، همچنین دارای قابلیت ۲D و ۳D نیز است. نسخه اصلی Castle of Illusion در سال ۱۹۹۰ برای کنسول Sega Mega Drive عرضه گردیده بود.

Castle of Illusion PC-RELOADED

 

Castle of Illusion pc cover دانلود بازی Castle of Illusion برای PC

 

ليست صفحات
تعداد صفحات : 48
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید