Web Analytics Made Easy - StatCounter
نرم افزار موبایل

نرم افزار موبایل

تبلیغات

 

 
ساعت LED ضد آب طرح اپل واچ (سری 3)
دارای بند سلیکونی جدا شونده با قفل پینی
ارائه در انواع رنگ ها
کاملا ضد آب
جعبه کادویی شیک و زیبا
جهت مشاهده توضیحات بیشتر در مورد محصول اینجا  کلیک کنید.

 

قیمت : 119000 تومان

دانلود WhatsApp 2.20.198.5 – آخرین نسخه واتس اپ اندروید
تعداد بازديد : 349

 دانلود WhatsApp 2.20.198.5  – آخرین نسخه واتس اپ اندروید

برنامه WhatsApp Messenger-واتساپ یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در میان کاربران می باشد که با داشتن امکانات منحصر بفردی در زمینه ی ارسال پیام های متنی،صوتی و تصویری توانسته نیاز مخاطبین را فراهم نماید.با دانلود واتساپ مسنجر و اتصال به اینترنت ۴G،۳G،۲G یا Wi-Fi به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و برای آنها پیام ارسال نمایید و یا با تشکیل گروه های چند نفره به تبادل اطلاعات و ارسال داده هایی از نوع صوت، ویدئو و تصویر بپردازید.امکان ضبط صدا و ارسال آن برای سایرین و استفاده از شکلک ها و ایموجی های متنوعی که در برنامه واتس اپ گنجانده شده باعث راحتی استفاده از این اپلیکیشن شده است.

دانلود Zapya 5.7.7 – جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید
تعداد بازديد : 313

دانلود Zapya 5.7.7 – جدیدترین نسخه زاپیا برای اندروید

 اگر شما هم از کاربران قدیمی اندروید باشید بی شک نام برنامه بسیار کاربردی Zapya را شنیده اید.از طریق این برنامه قادر خواهید بود با سرعتی ۴۰ برابر سرعت بلوتوث (به گفته سازنده در بهترین شرایط) و در حدود سرعت ۱۰ مگابایت بر ثانیه فایل های خود را از طریق وایرلس انتقال دهید و از سرعت بالا لذت ببرید.اگر به دنبال یک برنامه خوب برای انتقال فایل های خود مانند عکس و فیلم و موزیک و… با سرعتی بالا می گردید ما حتما این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود Instagram 86.0.0.0.64 – جدیدترین نسخه اینستاگرام
تعداد بازديد : 4494

دانلود Instagram 86.0.0.0.64 – جدیدترین نسخه اینستاگرام

Instagram نام یکی از پرطرفدارترین برنامه ها جهت ایجاد جلوه های جذاب به تصاویر برای سیستم عامل اندروید است.با استفاده از این برنامه اندرویدی به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین میتوانید تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید و لذت ببرید.اپلیکیشن اینستاگرام اندروید با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا توانسته با امکانات بی نظیر خود محبوبیت بسیاری را در بین کاربران اندرویدی کسب کند.

دانلود تلگرام طلایی اندروید – Telegram talaii 7.1.5
تعداد بازديد : 403

دانلود تلگرام طلایی اندروید – Telegram talaii 7.1.5

 این برنامه توسط پلی استور گوگل بدافزار معرفی شده است.

عواقب هرگونه مشکل و هک شدن اطلاعات گوشی تان به عهده ی خودتان است.

 

اکنون اندروید سیتی به بررسی و معرفی تلگرام طلایی می پردازد. تلگرام طلایی یکی دیگر از نسخه های غیر رسمی Telegramمی باشد که برای دستگاه های اندروید خلق و ارائه شده است. تلگرام طلایی با داشتن ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی نظر کاربران را جلب کرده است. می توانید تمامی پیام ها را یک جا بخوانید. به صورت گروهی آن ها را انتخاب کرده و پاک کنید. با وجود آیدی یاب می توانید چنل ، ربات و کاربران را به سادگی از یکدیگر تفکیک و متمایز کنید. قبل از ارسال ویس و یا استیکر، آن ها را تایید کنید تا از اشتباه جلوگیری شود.

دانلود Divar 10.5.5 – آخرین نسخه دیوار اندروید
تعداد بازديد : 10935

 دانلود Divar 10.5.5 – آخرین نسخه دیوار اندروید

اگر شما هم از کالای کارکرده خود خسته شده اید و به دنبال مکانی برای فروش آسان آن می گردید و یا قصد خرید کالایی با قیمت پایین تر از حالت معمول را دارید اپلیکیشن ایرانی و نام آشنای Divar دیوار به کمک شما خواهد آمد.در اپلیکیشن دیوار روزانه حدودا ۱۰۰ هزار آگهی ثبت می شود و هزاران مبادله و خرید و فروش انجام می گیرد و از این حیث دیوار یکی از محبوب ترین ها در زمینه خرید و فروش کالای دست دوم و نو در ایران به شمار می رود.

دانلود SHAREit 4.7.22 – جدیدترین نسخه شریت اندروید
تعداد بازديد : 458

دانلود SHAREit 4.7.22 – جدیدترین نسخه شریت اندروید

پس از معرفی برنامه zapya که مورد استقبال بسیاری از شما دوستان قرار گرفت امروز قصد معرفی برنامه پرطرفدار SHAREit را داریم که توسط کمپانی معتبر Lenovo برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده است.به نقل از سازندگان، این اپلیکیشن توانایی انتقال انواع فایل ها حتی فیلم های بسیار حجیم چند گیگابایتی در زمانی کم بین دو گوشی یا بین گوشی و کامپیوتر از طریق ارتباط بی سیم و وایرلس تا سرعت چند مگابایت بر ثانیه را دارا می باشد.

دانلود WhatsApp 2.19.74 – آخرین نسخه واتس اپ اندروید
تعداد بازديد : 409

 دانلود WhatsApp 2.19.74 – آخرین نسخه واتس اپ اندروید

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین پیام رسان ها در میان کاربران می باشد که با داشتن امکانات منحصر بفردی در زمینه ی ارسال پیام های متنی، صوتی و تصویری توانسته نیاز مخاطبین را فراهم نماید. با اجرای واتساپ مسنجر و اتصال به اینترنت ۴G،۳G،۲G یا Wi-Fi به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و برای آنها پیام ارسال نمایید و یا با تشکیل گروههای چند نفره به تبادل اطلاعات و ارسال داده هایی از نوع صوت، ویدئو و تصویر بپردازید.امکان ضبط صدا و ارسال آن برای سایرین و استفاده از شکلک ها و ایموجی های متنوعی که در برنامه گنجانده شده باعث راحتی استفاده از این اپلیکیشن شده است

برنامه ساعت زنگدار من My Alarm Clock v2.5 اندروید + تریلر
تعداد بازديد : 425

برنامه ساعت زنگدار من My Alarm Clock v2.5 اندروید + تریلر

قیمت در گوگل پلی ۲٫۹۹ دلار!

My Alarm Clock یک ساعت زنگ دار جالب برای سیستم عامل اندروید است. برنامه می تواند شما را در زمان معین با آهنگ دلخواهتان بیدار کند، بله شما می توانید یک آهنگ آرامش بخش یا یک صدای پرنده برای زنگ بیدار باش قرار دهید. برنامه دارای نمای فوق العاده زیبایی است که می توانید با استفاده از تم های مختلف سبک و چهره آن را تغییر دهید. همچنین شما می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده به اطلاعات آب و هوایی، حرارت و زمان محلی دسترسی داشته باشید. برنامه دارای یک ویجت اختصاصی و زیبا است که می تواند صفحه نمایش تلفن همراه شما را زیباتر جلوه دهد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- وجود کلیدهای میانبر

- پشتیبانی از زنگ های متعدد

- وجود تایمر خواب

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

فایل منیجر اصلی گوشی های سونی File Commander Premium v2.4.277 اندروید
تعداد بازديد : 510

فایل منیجر اصلی گوشی های سونی File Commander Premium v2.4.277 اندروید

نسخه اصلی و خریداری شده برنامه فقط در دانلود سنتر1

فایل منیجر File Commander یک فایل منیجر قدرتمند بوده که برروی گوشی های سونی و رام های جدیدی که منتشر می کند این فایل منیجر به صورت پیش فرض نصب شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی به فضاهای مجازی همچون دراپ باکس و گوگل درایو به صورت مستقیم دسترسی پیدا کنید. همچنین شما قادر خواهید بود به صورت جداگانه ویدئوها، عکس ها، آهنگ ها و اسناد را مشاهده کنید. از ویژگی های دیگر آن می توان به پشتیبانی از حافظه های خارجی مانند فلش مموری اشاره کرد.

ویژگی ها:

نمایش فایل های دانلود شده در یک پوشه برای دسترسی سریع تر

تصاویر: نمایش هرگونه فایل تصویری با فرمت های مختلف در یک پوشه

موسیقی: نمایش تمامی آهنگها و صداها در یک پوشه

فیلم ها: نمایش تمامی فرمت های ویدئویی در یک پوشه

نمایش حافظه داخلی و خارجی به صورت جداگانه و مستقل

امکان همگام سازی با فضاهای مجازی از جمله گوگل درایو و دراپ باکس

امکان کپی، برش، چسباندن، ایجاد پوشه و …

برنامه عکاسی شفاف Perfectly Clear v2.5.11 اندروید + تریلر
تعداد بازديد : 422

برنامه عکاسی شفاف Perfectly Clear v2.5.11 اندروید + تریلر

قیمت در گوگل پلی ۲٫۹۹ دلار!

برنامه Perfectly Clear به شما امکان می دهد که نور پردازی و میزان نور دلخواه خود را برای تصاویر تعیین کنید، با استفاده از این ویژگی می توانید کیفیت و وضوح تصاویر خود را افزایش دهید. نرم افزار معرفی شده برای گوشی هایی که فلش ندارند بسیار مناسب است زیرا می تواند تصاویر تاریک خلق شده توسط گوشی های بدون فلش را از لحاظ نور عادی کند. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده بوده و می توانید به راحتی با ابزار موجود در نرم افزار کار کنید. توجه داشته باشید که برنامه امکان ۱۰ ویرایش از لحاظ نور را در بخش های مختلف به کاربر می دهد.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- سازگاری با اکثر گوشی های اندرویدی

- محیط کاربری ساده

- قابلیت سفارشی سازی تصاویر در حد دلخواه

برنامه تسک منیجر حرفه ای Advanced Task Manager Pro v5.1.0 اندروید + تریلر
تعداد بازديد : 425

برنامه تسک منیجر حرفه ای Advanced Task Manager Pro v5.1.0 اندروید + تریلر

قیمت در گوگل پلی ۲٫۹۹ دلار!

Advanced Task Manager Pro یک تسک منیجر حرفه ای می باشد که با نصب آن بر روی دستگاه اندرویدی خود هنگامی که صفحه نمایش خود را خاموش می کنید برنامه هایی که در حال اجرا هستند و بسته نشده اند به صورت خودکار می بندد! با این کار مصرف باتری بسیار کاهش یافته و عمر آن را نیز افزایش می یابد. همچنین باعث آزاد شدن فضای خالی رم گوشی شده و سرعت آن افزایش پیدا می کند و برای دستگاه های با کارکرد پایین تر باعث روان تر کار کردن آن ها خواهد شد.

ویژگی های برنامه:

کشتن برنامه های در حال اجرا

بهینه سازی و افزایش سرعت دستگاه

بستن خودکار هنگام خاموش کردن صفحه نمایش

دارای ویجت

امکان حذف برنامه ها

نمایش عمر باتری

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

لانچر سه بعدی Next Launcher 3D Shell v3.16 build 138 Patched اندروید
تعداد بازديد : 291

لانچر سه بعدی Next Launcher 3D Shell v3.16 build 138 Patched اندروید

جدیدترین نسخه کرک شده برنامه برای اولین بار در اندرویدکده و به زودی در …

بدون شک پر طرفدارترین لانچر اندرویدی، Next Launcher 3D Shell زیبا و گرافیکی است. لانچر معرفی شده هر آن چه که شما از یک لانچر برای زیبا سازی تلفن همراه و تبلت اندرویدی می خواهید را برآورده می سازد. وجود میلیون ها کاربر برای این لانچر زیبا نشان گر کیفیت و قدرت آن است. از قابلیت های اصلی لانچر امکان شخصی سازی آن است، یعنی می توانید تم و ویجت دلخواه را روی آن فعال کنید و به سبک خود صفحه نمایش و منوی گوشی خود را مدیریت کنید. توجه داشته باشید که گرافیک سه بعدی برنامه سبب افزایش زیبایی آن شده است.

ویژگی های اصلی لانچر:

- سرعت بالا در مدیریت صفحات

- ویجت های زیبا برای سفارشی سازی

- امکان ایجاد نامحدود صفحات

برنامه تست کامل گوشی (بنچمارک) AnTuTu Benchmark v4.5.2 اندروید
تعداد بازديد : 220

دانلود برنامه تست کامل گوشی (بنچمارک) AnTuTu Benchmark v4.5.2 اندروید

به جدیدترین نسخه موجود آپدیت شد!

AnTuTu Benchmark با داشتن بیش از یک میلیون کاربر از سراسر دنیا یکی از بهترین برنامه ها در زمینه سنجش قدرت گوشی یا تبلت های اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت کاملا رایگان و بدون هیچگونه محدودیت تمامی بخش های دستگاه اندروید خود از جمله: پردازنده، گرافیک، عملکرد ۳ بعدی و ۲ بعدی گرافیک، عملکرد حافظه و پردازنده و سرعت دستگاه را مورد سنجش قرار دهید و یا این نتایج را با دیگر گوشی ها مقایسه نمایید. این برنامه یکی از بهترین برنامه ها برای تست دقیق قدرت گوشی های اندروید می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برنامه واتس آپ پلاس WhatsApp+ v6.10D ~ 2.11.322 اندروید
تعداد بازديد : 154

دانلود برنامه واتس آپ پلاس WhatsApp+ v6.10D ~ 2.11.322 اندروید

جدیدترین نسخه پلاس و نسخه معمولی فقط در اندرویدکده 

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

ویژگی های دیگر برنامه :

- امکان چت گروهی

- امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

- بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

- استفاده از کانتکت های گوشی

- مسیج های آفلاین

برای دانلود WhatsApp و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

برنامه انتقال نرم افزارها به کارت حافظه AppMgr Pro III (App 2 SD) v3.36 اندروید
تعداد بازديد : 136

دانلود برنامه انتقال نرم افزارها به کارت حافظه AppMgr Pro III (App 2 SD) v3.36 اندروید

جدیدترین نسخه آپدیت شد

آیا یکی از مشکلات شما در هنگام نصب نرم افزارها و بازی ها مکان قرارگیری آن ها است؟ شما با استفاده از نرم افزار AppMgr Pro می توانید به آسانی و به صورت خودکار برنامه ها موجود در حافظه داخلی تلفن همراه را به کارت حافظه جانبی یا همان sd کارت منتقل کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود نرم افزارهای مد نظرتان را مخفی کنید تا کسی به آن دسترسی نداشته باشد. در ضمن برای استفاده از این نرم افزار نیازی به روت کردن گوشی نیست.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- پشتیبانی از حذف دسته ای

- امکان جا به جایی دسته برنامه ها

- قابلیت مخفی سازی برنامه ها

- قابلیت پاک کردن حافظه پنهان

- سرعت بالا

- امکان اشتراک گذاری

- ویجت اختصاصی

- مرتب سازی بر اساس نام، اندازه

موزیک پلیر محبوب جت آدیو jetAudio Music Player Plus v4.2.1 اندروید
تعداد بازديد : 113

دانلود موزیک پلیر محبوب جت آدیو jetAudio Music Player Plus v4.2.1 اندروید

یکی از برترین پلیرهای صوتی سیستم عامل اندروید!

بدون تردید موزیک پلیر قدرتمند و محبوب jetAudio Music Player Plus را می شناسید. این موزیک پلیر دارای قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی را با اکولایزرها و جلوه های صوتی با کیفیت بالا می باشد. با استفاده از آن به موزیک گوش دهید و از آن لذت ببرید. این پلیر دارای ۳۲ تنظیم پیش فرض اکولایزر است.

ویژگی ها:

دارای ۲۰ باند اکولایزر پیشرفته

نمایش اشعار اهنگ ها

دارای ۱۴ ویجت با اندازه های مختلف

دارای ۲ لاک اسکرین

دارای تم سفید و خاکستری

دارای تنظیمات اختصاصی فراوان

لانچر ویندوز ۸ نسخه حرفه ای LAUNCHER 8 PRO v2.5.4 اندروید
تعداد بازديد : 174

دانلود لانچر ویندوز ۸ نسخه حرفه ای LAUNCHER 8 PRO v2.5.4 اندروید

بهترین و قدرتمندترین لانچر ویندوز ۸ برای اندروید

نسخه پولی و کامل لانچر به صورت رایگان

با لانچر LAUNCHER 8 PRO می توانید محیط کاربری و هوم اسکرین دستگاه اندرویدی خود را به ویندوز ۸ تبدیل کنید. این لانچر دارای تنظیمات شخصی سازی ها و ویژگی های بسیار می باشد. همچنین این لانچر دارای تم های متنوع و مختلف است.

ویژگی های نسخه حرفه ای:

دارای عملکردی کارآمد، روان و قدرتمند

امکان دریافت تمامی تم های پریمیوم لانچر

تجربه کامل از تمامی ویژگی های لانچر ویندوز ۸

پشتیبانی از صفحه نمایش افقی و عمودی

امکان انجام تنظیمات شخصی سازی:

ایجاد کاشی در اندازه های مختلف

تغییر رنگ کاشی ها

ذخیره، بازیابی و به اشتراک گذاری تم ها

طرح بندی صفحه نمایش

تغییر پس زمینه

ایجاد لیست برنامه

استفاده از ویجت ها در کاشی ها

استفاده از قفل صفحه نمایش Wp8

برنامه واتس آپ پلاس WhatsApp+ v6.06C اندروید
تعداد بازديد : 123

دانلود برنامه واتس آپ پلاس WhatsApp+ v6.06C اندروید

جدیدترین نسخه پولی برنامه

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

ویژگی های دیگر برنامه :

- امکان چت گروهی

- امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

- بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

- استفاده از کانتکت های گوشی

- مسیج های آفلاین

برای دانلود WhatsApp  در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

برنامه دانلود منیجر حرفه ای Advanced Download Manager Pro v3.5.9.6 اندروید
تعداد بازديد : 105

دانلود برنامه دانلود منیجر حرفه ای Advanced Download Manager Pro v3.5.9.6 اندروید

دانلود چندین فایل به صورت همزمان!

Advanced Download Manager Pro بهترین برنامه دانلود منیجر موجود برای اندروید می باشد که جدیدترین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود فایل ها را با نهایت سرعت با گوشی و تبلت خود دانلود نمایید.

برخی از ویژگی های کلیدی برنامه:

- دانلود سه فایل به صورت همزمان

- قایلیت افزایش سرعت دانلود با استفاده از ۹ قسمتی کردن فایل ها

- دانلود از طریق مرورگر و کلیپ بورد

- آیکون اختصاصی و نمایش در نوار اعلانات

- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها

- پیغام اتمام دانلود از طریق صدا

- امکان دانلود مجدد و یا ادامه از طریق گزینه Pause

- قابلیت ذخیره فایل ها در پوشه

- قابلیت زمان بندی دانلود

- ویجت اختصاصی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این مرورگر بی نظیر را از دست ندهید!

برنامه انتقال نرم افزارها به کارت حافظه AppMgr Pro III (App 2 SD) v3.35 اندروید
تعداد بازديد : 107

دانلود برنامه انتقال نرم افزارها به کارت حافظه AppMgr Pro III (App 2 SD) v3.35 اندروید

جدیدترین نسخه آپدیت شد

آیا یکی از مشکلات شما در هنگام نصب نرم افزارها و بازی ها مکان قرارگیری آن ها است؟ شما با استفاده از نرم افزار AppMgr Pro می توانید به آسانی و به صورت خودکار برنامه ها موجود در حافظه داخلی تلفن همراه را به کارت حافظه جانبی یا همان sd کارت منتقل کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود نرم افزارهای مد نظرتان را مخفی کنید تا کسی به آن دسترسی نداشته باشد. در ضمن برای استفاده از این نرم افزار نیازی به روت کردن گوشی نیست.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- پشتیبانی از حذف دسته ای

- امکان جا به جایی دسته برنامه ها

- قابلیت مخفی سازی برنامه ها

- قابلیت پاک کردن حافظه پنهان

- سرعت بالا

- امکان اشتراک گذاری

- ویجت اختصاصی

- مرتب سازی بر اساس نام، اندازه

برنامه واتس آپ پلاس WhatsApp+ v6.00D اندروید
تعداد بازديد : 160

دانلود برنامه واتس آپ پلاس WhatsApp+ v6.00D اندروید

جدیدترین نسخه پولی برنامه

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

ویژگی های دیگر برنامه :

- امکان چت گروهی

- امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

- بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

- استفاده از کانتکت های گوشی

- مسیج های آفلاین

برای دانلود WhatsApp و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

برنامه کم پلیر KMPlayer v1.1.9 اندروید
تعداد بازديد : 125

دانلود برنامه کم پلیر KMPlayer v1.1.9 اندروید

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه کاملا رسمی و نهایی پلیر محبوب KMPlayer برای اندروید منتشر شد! این پلیر یکی از قدرتمند ترین پلیرهایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و می تواند به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری را پخش نماید.

فرمت های پشتیبانی شده:

۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,
f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,
mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,
mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,
nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,
ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc

کدک های پشتیبانی شده:

MPEG-1/2, DIVX (1/2/3), MPEG-4 ASP, DivX 4/5/6, XviD, 3ivX D4, H.261, H.263 / H.263i, H.264 / MPEG-4 AVC, epak,
Theora, Dirac / VC-2, MJPEG (A/B), WMV ½, WMV 3 / WMV-9 / VC-1 1, Sorenson 1/3 (Quicktime),
DV (Digital Video) , On2 VP3/VP5/VP6 Yes , Real Video 1/2 , Real Video 3/4

ویژگی های اصلی برنامه:

- به روز رسانی تمامی فایل های موجود در حافظه داخلی و کارت حافظه

- قابلیت ویرایش و حذف پسوند و اسم فایل های مختلف

- قابلیت تغییر سرعت فیلم ها (۰٫۵x ~ بار ۴٫۰x سرعت نرمال)

- بهینه سازی با صفحه گوشی یا تبلت شما

- قابلیت قفل صفحه نمایش و باز کردن

- حرکت سریع به جلو و کنترل آسان صدا

- قابلیت پخش ادامه فیلم ها

- نمایش فایل های بعدی

- نمایش مشخصات فایل ها (حجم، زمان و …)

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این پلیر را از دست ندهید!

پلیر قدرتمند BSPlayer v1.16.169 اندروید
تعداد بازديد : 130

دانلود پلیر قدرتمند BSPlayer v1.16.169 اندروید

پلیری ساده در عین حال قدرتمند

BSPlayer یکی از بهترین پخش کننده فایل های صوتی و تصویری برای سیستم عامل اندروید و رایانه است نسخه جدید این نرم افزار به صورت رایگان و با امکانات جدید ارائه شده است که از امکانات  منحصر به فرد این نسخه امکان رمز گشایی ویدئوها است. برنامه قادر است، متن و زیر نویس فیلم ها و موسیقی را به صورت آنلاین از بستر مجازی دریافت کند. از ویژگی های کاربردی نرم افزار می توان به مواردی نظیر: کاهش مصرف باتری، پشتیبانی از هدست های صوتی، پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج دنیا، اسکن خودکار کارت حافظه و … اشاره کرد. برنامه دارای پوسته های زیبا و محیط کاربری ساده است.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- پشتبانی از کنترل حجم صدا

- امکان پخش مستقیم فایل های rar

- قابلیت زوم در ویدئوها

- پشتیبانی از پخش فایل های اینترنتی

مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages v4.5.3 اندروید
تعداد بازديد : 169

دانلود مسنجر لاین LINE: Free Calls & Messages v4.5.3 اندروید

بهترین جایگزین برنامه ویچت با امکانات مشابه

برنامه ای برای مسدود سازی پیام ها و تماس ها در لاین در اینجا

مسنجر رایگان LINE: Free Calls & Messages در آن هیچ محدودیتی وجود ندارد و تماس و ارسال پیام در آن به همان اندازه است که شما می خواهید. LINE یک برنامه ارتباطی جدید است که به شما اجازه می دهد تماس صوتی و ارسال پیام رایگان در هر مکان و در هر زمانی که هستید می توانید در ۲۴ ساعت با بقیه در ارتباط باشید. این برنامه بیش از ۳۱۰ میلیون بار دریافت و بیشتر کشورهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های منسجر:

تماس های ویدئویی و صوتی : در حال حاضر می توانید به وسیله این برنامه تماس صوتی در هر مکان با دوستان و همکاران خود برقرار کنید.

ارسال پیام به صورت نامحدود و رایگان: امکان ارسال پیام های شما با این برنامه است که دیگر نیازی به ایمیل فرستادن به دوستان و صرف وقت نیست. علاوه بر آن دارای شکلک ها وعکس های زیباست و می توانید عکس ها وفایل های خود را نیز بفرستید.

ایجاد ارتباط لذت بخش تر: شما می توانید با دوستان خود عکس ها،ویدئو ها،متن ها و … خود را به اشتراک بگذارید و همچنین از آن ها را مشاهده نمایید.

برنامه جایگزین ویچت BeeTalk v1.4.5 اندروید
تعداد بازديد : 155

دانلود برنامه جایگزین ویچت BeeTalk v1.4.5 اندروید

BeeTalk یک برنامه فوق العاده می باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای برنامه ویچت می باشد و به راحتی می توانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. این برنامه تمامی قابلیت های برنامه ویچت را دارا می باشد.

Look Around

با استفاده از این قابلیت می توانید دوستانی در محدوده اطراف خود پیدا کنید.

Whisper

پیام های جادویی بفرستید! پس از مدتی ناپدید می شوند

Free Calls and Messages

بی نهایت به مکالمه و چت بپردازید بدون هیچ هزینه ای

Doodle

یکی از امکانات بی نظیر دیگر برنامه

Group Chat

می توانید به صورت گروهی با دیگر دوستان چت کنید.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

برنامه روت اکسپلورر Root Explorer (File Manager) v3.1.9 اندروید
تعداد بازديد : 137

دانلود برنامه روت اکسپلورر Root Explorer (File Manager) v3.1.9 اندروید

دو نسخه مخصوص اندروید ۲٫۳ و ۴ به بالا

Root Explorer یک فایل منیجر قدرتمند مخصوص گوشی های روت شده است، با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به فایل های سیستمی دسترسی داشته باشید و آن ها را به سبک دلخواه خود ویرایش کنید. قسمت هایی که به وسیله نرم افزار می توانید مدیریت کنید عبارت اند از: SQLite پایگاه داده،  ویرایشگر متن،  ایجاد و خار کردن فایل های فشرده ( با پشتیبانی از فرمت های رایج) مجوز، بوک مارک ها، ایمیل، بلوتوث و … دسترسی داشته باشید. همچنین این برنامه قابلیت دسترسی به فضاهای مجازی از جمله گوگل درایو و دراپ باکس دارد و می توانید فایل ها را مشاهده و ویرایش کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- قابلیت دسترسی به شبکه های گوگل درایو و دارپ باکس

- پشتیبانی از تمامی فایل های سیستمی

- قابلیت اجرای فایل های فشرده

برنامه پخش کننده ویدئو نسخه حرفه ای MX Player Pro v1.7.28.20140713 اندروید
تعداد بازديد : 126

دانلود برنامه پخش کننده ویدئو نسخه حرفه ای MX Player Pro v1.7.28.20140713 اندروید

نسخه حرفه ای و پولی برنامه با قیمت ۶ دلار به صورت رایگان در دانلود سنتر1

برنامه MX Player Pro یکی از قدرتمند ترین برنامه های پخش کننده ویدئو در گوگل پلی بوده که دارای محبوبیت بسیاری است. این پلیر از بیشتر فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و می تواند آن ها را پخش کند. همچنین این پلیر دارای قابلیت پشتیبانی از زیرنویس به ویژه زیرنویس فارسی می باشد. پیشنهاد می کنیم نسخه حرفه ای این پلیر قدرتمند را دریافت نمایید.

ویژگی ها:

پشتیبانی از گوشی های با کارکرد پایین

پشتیبانی از بسیاری از فرمت های ویدئویی

پشتیبانی از زیرنویس فارسی

دارای تنظیمات اختصاصی

برنامه مدیریت پیام ها حرفه ای با قابلیت نصب تم GO SMS Pro v5.47 اندروید – نسخه پریمیوم + پلاگین ها + پک زبان فارسی
تعداد بازديد : 121

دانلود برنامه مدیریت پیام ها حرفه ای با قابلیت نصب تم GO SMS Pro v5.47 اندروید – نسخه پریمیوم + پلاگین ها + پک زبان فارسی

برنامه شماره ۱ جایگزین مدیریت پیام ها

نسخه پریمیوم برنامه اضافه شد + تمامی پلاگین های برنامه + پک زبان فارسی

 آخرین نسخه پریمیوم برنامه و پلاگین ها و زبان فارسی اضافه شد

جدیدترین نسخه فقط در دانلود سنتر1

بدون شک کمپانی قدرتمند GO را می شناسید. اکنون برنامه GO SMS Pro به عنوان بهترین برنامه جایگزین مدیریت پیام های گوشی شما می باشد. این برنامه بیش از ۶۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داشته و برنامه ای امن و سریع برای ارسال پیام می باشد. همچنین قابلیت نصب تم را داشته و می توانید بیش از ۲۰۰ تم را برروی آن نصب کنید. از ویژگی های دیگر آن می توان به پاسخ خودکار، امن، سریع، ساده، دارای ۸۰۰ شکلک، امکان چت اینترنتی با دوستان و… اشاره کرد.

ویژگی ها:

بیش از ۲۰۰ تم متنوع و زیبا (درحال افزایش)

امکان ارسال اس ام اس رایگان اینترنتی

دارای جعبه پیام خصوصی برای امنیت بیشتر

امکان مسدود سازی اس ام اس های اسپم

پاسخ خودکار

امکان ارسال ام ام اس های بزرگ

برنامه مترجم گوگل Google Translate v3.0.10 اندروید
تعداد بازديد : 135

دانلود برنامه مترجم گوگل Google Translate v3.0.10 اندروید

جدیدترین نسخه برنامه با قابلیت پشتیبانی از دست خط پارسی

Google Translate بهترین برنامه موجود برای ترجمه لغات و جملات به زبان های مختلف دنیا می باشد که جدیدترین نسخه آن را به همراه فایل دیتا زبان پارسی در اختیار شما قرار داده ایم. با استفاده از این برنامه می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید! در این نسخه از برنامه قابلیت تشخیص دست خط زبان فارسی گنجانده شده است که یک قابلیت بسیار مهم به شمار می رود.

ویژگی های برنامه:

- قابلیت ترجمه بین ۸۰ زبان زنده دنیا

- صحبت کنید و اجازه دهید گوگل حرف های شما را ترجمه کند

- ترجمه آنلاین لغات (دیتا برای ترجمه آفلاین زبان پارسی)

- پشتیبانی از دست خط پارسی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید.

ویدئو پلیر قدرتمند DicePlayer v2.0.55 اندروید
تعداد بازديد : 141

دانلود ویدئو پلیر قدرتمند DicePlayer v2.0.55 اندروید

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

DicePlayer یک ویدئو پلیر قدرتمند و کارامد می باشد که علاوه بر ظاهری زیبا و حجم کم قادر است فایل هایی با فرمت های AVI, MOV, MKV, FLV, 3GP, 3G2, ASF, WMV, MP4, M4VTS, MTP, M2TS را به راحتی و بدون افت فریم پخش نماید، همچنین این برنامه از زیرنویس هایی با فرمت های SSA,SMI,SRT, VoBSub نیز پشتیبانی کامل به عمل می آورد! از ویژگی های دیگر برنامه می توان به قابلیت Minimize اشاره نمود که به شما امکان می دهد در حین تماشای ویدئو کار های دیگر را به راحتی انجام دهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

برنامه تست های شخصیت شناسی Personality Test v1.0
تعداد بازديد : 268

دانلود برنامه تست های شخصیت شناسی Personality Test v1.0

یک برنامه بسیار مفید و جالب برای کسانی که دوست دارن شخصیت خود را بهتر بشناسند.در این برنامه با توجه به بخش بمدی های مختلف آن به شخصیت شناسی شما می پردازد و حتی می تواند به شما شغلی را که مناسب شخصیت شما می باشد را توصیه نماید.این برنامه مفید را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برنامه ژست عکاسی Zhest Akasi v1.0
تعداد بازديد : 173

دانلود برنامه ژست عکاسی Zhest Akasi v1.0

در این برنامه که با سبکی بسیار جالب ساخته شده است شما می توانید اطلاعاتی مفید در مورد ژست هایی که می توانید در هنگام عکاسی بگیرید آشنا می شوید و می توانید به صورت حرفه ای عکس بگیرید.در این برنامه الگو ها و حرکات مختلف به شما نمایش داده می شود که می توانید از آنها در عکس های خود استفاده کنید.این برنامه مفید را از دست ندهید. برای دریافت و دیدن تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برنامه مترجم گوگل Google Translate v3.0.7
تعداد بازديد : 125

دانلود برنامه مترجم گوگل Google Translate v3.0.7

جدیدترین نسخه برنامه با قابلیت پشتیبانی از دست خط پارسی

Google Translate بهترین برنامه موجود برای ترجمه لغات و جملات به زبان های مختلف دنیا می باشد که جدیدترین نسخه آن را به همراه فایل دیتا زبان پارسی در اختیار شما قرار داده ایم. با استفاده از این برنامه می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید! در این نسخه از برنامه قابلیت تشخیص دست خط زبان فارسی گنجانده شده است که یک قابلیت بسیار مهم به شمار می رود.

ویژگی های برنامه:

- قابلیت ترجمه بین ۸۰ زبان زنده دنیا

- صحبت کنید و اجازه دهید گوگل حرف های شما را ترجمه کند

- ترجمه آنلاین لغات (دیتا برای ترجمه آفلاین زبان پارسی)

- پشتیبانی از دست خط پارسی

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید.

برنامه پخش کننده ویدئو نسخه حرفه ای MX Player Pro v1.7.27
تعداد بازديد : 120

دانلود برنامه پخش کننده ویدئو نسخه حرفه ای MX Player Pro v1.7.27

نسخه حرفه ای و پولی برنامه با قیمت ۶ دلار به صورت رایگان در اندرویدکده

برنامه MX Player Pro یکی از قدرتمند ترین برنامه های پخش کننده ویدئو در گوگل پلی بوده که دارای محبوبیت بسیاری است. این پلیر از بیشتر فرمت های ویدئویی پشتیبانی کرده و می تواند آن ها را پخش کند. همچنین این پلیر دارای قابلیت پشتیبانی از زیرنویس به ویژه زیرنویس فارسی می باشد. پیشنهاد می کنیم نسخه حرفه ای این پلیر قدرتمند را دریافت نمایید.

ویژگی ها:

پشتیبانی از گوشی های با کارکرد پایین

پشتیبانی از بسیاری از فرمت های ویدئویی

پشتیبانی از زیرنویس فارسی

دارای تنظیمات اختصاصی

موزیک پلیر ZPlayer v3.99.44
تعداد بازديد : 111

دانلود موزیک پلیر ZPlayer v3.99.44

ZPlayer پلیری ساده و در عین حال کاربردی برای پخش فایل های صوتی در گوشی یا تبلت اندرویدی است. برنامه علاوه بر پخش فایل های صوتی می تواند ایستگاه های رادیویی را با بهترین کیفیت ممکن دریافت کند. برنامه می تواند موسیقی ها را به ترتیب هنرمند، اسم، زمان، ژانر و … پخش کند. همچنین نرم افزار امکان ویرایش فایل ها را به کاربر می دهد و می توان گفت پلیری همه کاره است. زی پلیر از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، هندی و … پشتیبانی می کند. همچنین نرم افزار صدای خروجی موسیقی بسیار رسا و قوی می کند.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- اکولایزرهای حرفه ای

- تقویت صدای باس

- ویجت اختصاصی

کیبورد حرفه ای Minuum Keyboard v2.5
تعداد بازديد : 107

دانلود کیبورد حرفه ای Minuum Keyboard v2.5

Minuum Keyboard یک کیبورد ساده و در عین حال مناسب برای افزایش سریع نوشتاری با گوشی یا تبلت اندرویدی است. همچنین در سرعت های بالا در تایپ کردن نگران غلط های املایی نباشید، زیرا برنامه به صورت هوشمند غلط ها را برطرف می کند.

تایپ ساده و روان

اکثر کیبوردهای موجود به یک سبک و روش عمل می کنند اما این صفحه کلید حرفه ای برای راحتی هرچه بیشتر کاربر اندازه صفحه کلید را نسبت به صفحه نمایش تنظیم می کند و کاربر می تواند به آسانی تایپ کند.

غلط یابی خودکار

برنامه با استفاده از الگوریتم های هوشمند خود قادر است به صورت خودکار غلط های موجود در متون را با سرعت بالا تشخیص و رفع کند.

آرایش الفبایی

برنامه این امکان را به کار می دهد که با نسبت سلایق خود حروف الفبایی رو مرتب کند

پیش بینی کلمات 

برای افزایش سرعت کاربر برنامه می تواند با استفاده از کلمه قبلی یا حروف تایپ شده کلمه جدید کلمه اصلی را تشخیص دهد

تایپ صوتی

با استفاده از گوگل Google Voice می توانید دستورات صوتی خود را وارد نرم افزار کنید

برنامه تبدیل گوشی به کنترل نسخه همه کاره Smart IR Remote – AnyMote v1.8.5
تعداد بازديد : 116

دانلود برنامه تبدیل گوشی به کنترل نسخه همه کاره Smart IR Remote – AnyMote v1.8.5

نسخه جدید برای اولین بار در میان سایت های ایرانی

دیگر شما نیاز به حمل چندین کنترل دستگاه های دیجیتالی با خود ندارید، زیرا نرم افزار Smart IR Remote – Universal IR می تواند گوشی هوشمند شما را به یک کنترل همه کاره برای تمامی دستگاه های دیجیتالی تبدیل کند. برنامه با پشتیبانی از ۶۵۰ هزار دستگاه دیجیتالی یکی از مطرح ترین نرم افزارها در این زمینه است. این نرم افزار در گوشی گلگسی اس ۴ به طور کامل تست شده است و از اکثر گوشی های هوشمند دارای مادون قرمز پشتیبانی می کند. برنامه می تواند به صورت خودکار در هنگام مکالمه صدای تلویزیون را به میزان دلخواه شما کاهش یا افزایش دهد. همچنین قادر خواهید بود صفجه کلید موجود در برنامه را به سبک دلخوا خود سفارشی سازی کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- امکان تهیه نسخه پشتیبان

- امکان کنترل از فواصل طولانی تر نسبت به سایر برنامه ها

- ویجت اختصاصی

برنامه دوربین های مدار بسته زنده tinyCam Monitor PRO v5.4.4
تعداد بازديد : 142

دانلود برنامه دوربین های مدار بسته زنده tinyCam Monitor PRO v5.4.4

برنامه tinyCam Monitor PRO یک برنامه امنیتی فوق العاده می باشد که برای اندروید منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید دستگاه اندرویدی خود را به دوربین مداربسته تبدیل کرده و سراسر جهان را به طور زنده تماشا کنید. این برنامه به Google TV متصل شده و لیست دوربین هایی که فعال است را به شما نمایش می دهد. همچنین شما می توانید مناطق مورد نظر را انتخاب کرده و مشاهده نمایید. امکان زوم کردن بر روی تصاویر نیز وجود دارد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برنامه مدیریت اس ام اس ها نسخه حرفه ای Sliding Messaging Pro v8.39
تعداد بازديد : 104

دانلود برنامه مدیریت اس ام اس ها نسخه حرفه ای Sliding Messaging Pro v8.39

نسخه کامل و حرفه ای برنامه 

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

با برنامه Sliding Messaging Pro پیام های متنی خود را به شکلی جدید و بسیار زیبا مدیریت کنید. نسخه جدید این برنامه با اندروید کیت کت هماهنگ شده و از قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار گوگل پشتیبانی می کند. این برنامه با داشتن یک منوی کشویی بسیار زیبا پیام های متنی شما را به شکلی خاص نمایش خواهد داد. همچنین دارای تم های متنوع و گوناگونی می باشد.

ویژگی های کلیدی:

دارای بیش از ۱۳۰۰ شکلک

دارای ۱۰ تم متنوع و زیبا

پشتیبانی از برنامه تبدیل گتار به نوشتار گوگل

دارای پنجره پاسخ سریع

دارای انیمیشن های سفارشی

دارای ویجت

کمپایلر زبان های برنامه نویسی AIDE – Android IDE – Java, C++ v2.6.5
تعداد بازديد : 135

دانلود کمپایلر زبان های برنامه نویسی AIDE – Android IDE – Java, C++ v2.6.5

این برنامه نسخه فول بوده و دارای قیمت معادل ۵ یورو می باشد!

AIDE مخفف محیط یکپارچه توسعه دهندگی اندروید می باشد. با AIDE کمپایلر کاملی را در اختیار دارید که اپلیکیشن ها و نرم افزار های اندرویدی را مستقیما بر روی گوشی اندرویدی خود و بدون نیاز به هیچ گونه کامپیوتر بسازید!
با AIDE می توانید برنامه بنویسید آن را کمپایل و اجرا کنید. شما با این برنامه قادر خواهید بود ارور های کد هایتان را نیز رفع کنید و برنامتان را با یک کلیک اجرا کنید!
AIDE برنامه نویسی با Java/Xml با اندروید SDK را همانند C/C++ با اندروید NDK ساپورت می کند.
AIDE کاملا با پروژه هایی که با Eclipse اجرا می کنید سازگار می باشد. شما به راحتی می توانید سورس کد های Eclipse را در AIDE کپی کنید و پروژه را ادامه دهید. شما قادر خواهید بود پروژه ها را با دراپ باکس ( DropBox ) نیز سینک نمایید.

ما در اندرویدکده ورژن ممتاز و Premium را برای شما فراهم کرده ایم. از ویژگی های این نسخه می توان به :

- ساخت پروژه های حجیم
– ساخت apk
– مستند آفلاین SDK
– ستینگ متنوع

اشاره کرد.

برای دانلود android integrated development environment در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

ليست صفحات
تعداد صفحات : 8
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید