Web Analytics Made Easy - StatCounter
آیپد

آیپد

تبلیغات

 

 
ساعت LED ضد آب طرح اپل واچ (سری 3)
دارای بند سلیکونی جدا شونده با قفل پینی
ارائه در انواع رنگ ها
کاملا ضد آب
جعبه کادویی شیک و زیبا
جهت مشاهده توضیحات بیشتر در مورد محصول اینجا  کلیک کنید.

 

قیمت : 119000 تومان

شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2 – آیفون
تعداد بازديد : 119

اپلیکیشن  Steps ابزاری است که به‌شما در شمارش قدم‌هایی که برمی‌دارید کمک می‌کند. این اپلیکیشن با کمک سنسور M7 موجود در iPhone 5s تعداد قدم‌هایتان را می‌شمارد. شما می‌توانید یک هدف برای پیاده‌روی خود مشخص کنید و هرگاه تعداد قدم‌هایتان به‌میزان مشخص شده رسید این اپلیکیشن به‌شما اطلاع خواهد داد. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی iPhone 5s قابل اجراست. همچنین برای اجرای آن نیاز به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

steps شمارش قدمهایی که برمی‌دارید با کمک Steps 1.2   آیفون

 

عکاسی حرفه‌ای با کمک KitCamera 2.1.2 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 125

اپلیکیشن KitCamera یک ابزار فوق‌العاده حرفه‌ای با امکانات بسیار زیاد برای عکاسی در آیفون و آیپد است. از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به افکت‌های زنده در حین عکاسی، ۱۶ لنز (افکت) گوناگون، ۵۱ نوع متفاوت برای فیلم‌برداری، ۴۰ قاب متنوع برای متفاوت کردن عکس‌های شما، مدیریت exposure و white balance به‌طور زنده و در حین عکاسی و… این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است که می‌تواند به‌تمامی نیاز‌های شما پاسخ دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

\"kitcamera

 

مدیریت فایلهای PDF با Adobe Reader 11.2.1 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 133

شاید Adobe Reader یکی از محبوب‌ترین ابزارهای موجود برای اجرای فایل‌های PDF به‌شما می‌رود. نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن که به‌تازگی با iOS 7 سازگار شده است نیز یکی از بهترین ابزارهای موجود برای باز کردن پرونده‌ها PDF در آیفون و آیپد است. شما همچنین امکان تبدیل فایل‌های PDF به DOC, DOCX, XLSX و RTF را دارید. قابلیت‌های نشانه‌گذاری و ایجاد تغییرات در پرونده‌های PDF نیز در این برنامه گنجانده شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

\"adobe

 

تبدیل واحد به کمک Converti 1.1.3 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 106

نرم‌افزار Converti به‌شما در تبدیل واحد‌های گوناگون به‌یکدیگر کمک می کند. این اپلیکیشن دارای محیطی ساده و جذاب است و در آن تلاش شده که فاکتورهای طراحی موجود در iOS 7 بیش از هر نرم‌افزار مشابهی به‌چشم بخورد و البته به همین دلیل نیز، ظاهر برنامه بسیار شیک و جذاب است. کافیست واحدهایی که می‌خواهید به‌یکدیگر تبدیل کنید را از منوی برنامه انتخاب کنید و سپس با وارد کردن عدد مربوط به یک واحد، تبدیل آن عدد در واحد مورد نظر را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

\"converti

 

ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 163

اپلیکیشن Keynote  یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی iWork اپل است. در Keynote شما با ابزار حرفه‌ای و قالب‌های آماده‌ای که اپل در اختیار شما قرار داده است می‌توانید یک اسلایدشو (پاورپوینت) حرفه‌ای بسازید. کار با این برنامه فوق‌العاده راحت است و بدون شک قدرتمندترین ابزار ساخت اسلایدشو در موبایل و تبلت است. افکت‌های فراوان و قالب‌های شیک، باعث خواهد شد تا ساخته‌ی شما متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر برسد. همچنین امکان هماهنگ‌سازی فایل‌های ساخته شده‌ی شما بین آیفون، آیپد و مک‌تان به‌کمک iCloud از قابلیت‌های دیگر این برنامه است.

 

keynote ساخت اسلایدشوهای بینظیر با Keynote   آیفون و آیپد

 

تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 112

اپلیکیشن Aquarella به‌شما کمک می کند تا عکس‌های خود را تبدیل به نقاشی کنید. این اپلیکیشن با افکت‌های خود عکس شما را تبدیل به یک نقاشی بر روی بوم و یا یک نقاشی آبرنگ می‌کند. قابلیت‌های این برنامه باعث می‌شود بتوانید نتیجه‌ی کار را نیز تغییر دهید. مثلاً می‌توانید با استفاده از قابلیت Randomize Color رنگ‌های موجود در عکس را تغییر دهید. همچنین Styleهای گوناگونی که در برنامه به‌صورت پیش‌فرض گنجانده شده است کار شما را بسیار راحت خواهد کرد، کافیست از میان Styleهای موجود یکی را انتخاب کنید و سپس در صورت لزوم تغییرات لازم را بر روی آن Style انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

aquarella12 تبدیل عکس‌های شما به نقاشی با Aquarella 1.03   آیفون و آیپد

 

بهترین ابزار نگارش متون Pages 2 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 116

اپلیکیشن Pages یکی از زیرمجموعه‌ی اپلیکیشن‌های iWork اپل برای مک و iOS است که در آن کاربر می‌تواند مقالات و نوشته‌های خود را به‌بهترین شکل تهیه و تنظیم کند. بدون شک می‌توان گفت پکیج iWork و البته اپلیکیشن Pages بهترین ابزار موجود برای ساخت و ویرایش پرونده‌های متنی است. نسخه‌ی جدید با تغییرات ظاهری برای iOS 7 بهبود پیدا کرده است و همچنین قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده که کار با اپلیکیشن را ساده‌تر می‌کند. همچنین قابلیت‌های جدید اضافه شده در بخش هماهنگی با iCloud نیز سازگاری این مجموعه را در دیوایس‌های شما بیشتر از هر زمانی خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی نیز در این نسخه بسیار بهبود پیدا کرده است و این یک خبر بسیار خوب برای کاربران فارسی این اپلیکیشن است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

pages بهترین ابزار نگارش متون Pages 2   آیفون و آیپد

 

 

عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 114

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camra awesome عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.0   آیفون و آیپد

 

به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 88

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

 

instagram به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0   آیفون و آیپد

 

ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 108

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد

ساخت صفحات وب در موبایل با HTML Egg 5.5 – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 106

 

اگر به‌دنبال ساخت یک سایت یا یک صفحه‌ی خاص برای سایتِ خود هستید، می‌توانید با اپلیکیشن HTML Egg این کار را مستقیماً از آیفون یا آیپد خود انجام دهید! از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که لازم نیست برای کار با آن یک کاربر حرفه‌ای در زمینه‌ی HTML باشید، بلکه کاربرانی که چیزی در مورد کدهای HTML نمی‌دانند نیز می‌توانند با این برنامه به‌راحتی یک صفحه‌ طراحی نمایند چون اصول کار با برنامه با کمک صفحه‌ی لمسی بسیار راحت و ساده به‌نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید صفحه‌ی مورد نظرتان را مستقیماً از طریق آیفون یا آیپد منتشر کنید (با کمک FTP, SFTP یا FTPS). در برنامه قالب‌های حرفه‌ای آماده‌ای نیز برای شما قرار داده شده است تا کارتان راحت‌تر بشود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

html egg ساخت صفحات وب در موبایل با HTML Egg 5.5   آیفون و آیپد

 

شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop – آیفون و آیپد
تعداد بازديد : 136

 

 

 

نرم‌افزار The Human Body by Tinybop یک ابزار برای آموزش کودکان و نوجوانان است تا با بخش‌های گوناگون بدن انسان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این اپلیکیشن اعضای اساسی بدن انسان را در بخش‌های استخوان، ماهیچه‌، اعصاب و بخشهای ‌دیگر دسته‌بندی می‌کند و هر قسمت را به‌صورت متحرک به شما نشان می‌دهد و با توضیحاتی (به‌زبان انگلیسی) اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌شما می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل نصب است.

 

the human body شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد

 

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید